سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

روایت مهدی رمضانی دبیرکل نهاد از نظارت ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

تأکید رئیس جمهور به مدیران فرهنگی حول محور خدمت‌رسانی بود

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در جلسه نظارت ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، صبح امروز (۲۶ دی) به‌منظور نظارت ستادی و دریافت گزارش عملکرد و برنامه‌ها، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مورد حضور آیت‌الله رئیسی در وزارت فرهنگ گفت: امروز آقای رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای ستادی خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کردند و در جریان روند اقدامات این وزارتخانه قرار گرفتند.

رمضانی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رؤسای سازمان‌ها به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه پرداختند و آنچه که تاکنون رخ داده بود به رئیس جمهور ارائه شد؛ ایشان هم نکات، راهنمایی‌ها و مسائل مدنظرشان را تبیین کردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم بر تلاش برای تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌های جشنواره فیلم فجر تأکید کردند و استفاده از نگاه و تجارب پیشکسوتان در این زمینه را حائزاهمیت دانستند. همچنین ایشان هزینه کردن در بخش سینما را نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمند برای کشور می‌دانند و بر آن توصیه کردند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درباره دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور گفت: جناب آقای رئیسی بر فراهم کردن زمینه شکوفایی همه استعدادها در هر نقطه از کشور، حتی نقاط دورافتاده و محروم به عنوان یکی از وظایف مهم دولت‌ها تأکید داشتند.

وی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم نکات مدنظر رئیس جمهور که همگی حول محور خدمت بیشتر به مردم بود را اجرایی و تأمین کنیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 6 =