دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به همت کتابخانه مرکزی آیت‌الله مهمان‌نواز بجنورد؛

نشست رونمایی و نقد کتاب خودباوری نوشته علی ریاحی مدوار برگزار شد

خراسان شمالی

به همت کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد، نشست رونمایی و نقد کتاب «خودباوری» با حضور علی ریاحی مدوار، نویسنده و استاد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، رضا آدمیان، رئیس کتابخانه مرکزی بجنورد، از برگزاری نشست رونمایی و نقد کتاب «خودباوری» با حضور علی ریاحی مدوار، نویسنده و استاد دانشگاه کوثر، در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد خبر داد.

وی افزود: کتاب «خودباوری: پله ای به سوی کهکشان آرزوها» کتابی است با موضوع عزت نفس و راه و رسم زندگی که توسط علی ریاحی مدوار از نویسندگان بومی بجنورد نوشته شده و توسط انتشارات بیژن یورد به چاپ رسیده است.

آدمیان افزود: در این جلسه که با حضور متخصصان حوزه روانشناسی شهر بجنورد برگزار شد علاقه مندان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود جهت بهبود هر چه بیشتر این اثر پرداختند. کتابخانه مرکزی با برگزاری نشست های مختلف سعی بر شناساندن هر چه بیشتر نویسندگان پرتوان استان خراسان شمالی و ارج نهادن بر مقام و جایگاه نویسندگی دارد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «آرزو، بال پرواز انسان برای رسیدن به آسمان ها است. این توانایی (آرزو کردن) که فقط مخصوص ما انسان ها است از بعد غیرفیزیکی وجود ما نشأت می گیرد و همچون این بعد لایتناهی است. در گذشته ای نه چندان دور، بشر آرزوی پرنده شدن و پرواز را داشت؛ هواپیما، هلی کوپتر، بالون را طراحی کرد و آنها را با بالاترین سطح ایمنی و کارایی ساخت. روزی بشر آرزوی پیشگیری از انواع بیماری ها، میکروب ها و توان مقابله با ویروس ها را داشت؛ واکسن ها و داروهای مختلف به همراه شیوه های نوین درمان را طراحی کرد و ساخت. امروزه درک می کنیم که آرزوی این افراد، چه اندازه در آرامش و آسایش جامعه بشری نقش داشته است...»

نشست رونمایی و نقد کتاب خودباوری نوشته علی ریاحی مدوار برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 5 =