یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛

نخستین سالن مطالعه دارای مجوز مازندران در ساری افتتاح شد

سالن مطالعه نخبگان فردا استان مازندران

نخستین سالن مطالعه دارای مجوز استان مازندران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان و جمعی از مسئولین شهری در ساری افتتاح شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، نخستین سالن مطالعه دارای مجوز استان با حضور سکینه خاتون مهدیان‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولین شهری در ساری افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در مراسم افتتاح سالن مطالعاتی نخبگان فردا گفت: این‌روزها به دلیل محقق‌شدن وعده‌ی صادق، روزهای خوشحالی مردم است و در چنین ایامی که باعث مسرّت مردم ایران شده، نخستین سالن مطالعاتی را در استان افتتاح می‌کنیم. این سالن مطالعاتی با دریافت مجوزهای لازم از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، فعّالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: سالن‌های مطالعاتی موجبات آسایش و آرامش خانواده‌ها را فراهم می‌آورد.

نخستین سالن مطالعه دارای مجوز مازندران در ساری افتتاح شد

مهدیان‌پور با اشاره به اینکه در مازندران تعدادی سالن مطالعاتی در حال فعّالیت هستند اما از ۲ سال قبل تاکنون، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این مجوز را صادر می‌کند، گفت: در حال حاضر ۱۷ پروژه سالن‌ مطالعاتی داریم که در مرحله‌ی دریافت مجوز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هستند و پنج پروژه در مراحل آخر دریافت مجوز قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۳ کتابخانه در استان داریم که از سالن مطالعه برخوردار هستند اما جوابگوی نیاز استان نیست. بر اساس آمایش سرزمینی باید بر مبنای نیاز استان، تعداد کتابخانه‌ها افزایش یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد: ایجاد سالن‌های مطالعه، مسیری است که با تدبیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اجرایی شده و با راه‌اندازی آن در تلاش هستیم محلّی امن و آرام برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا به مطالعه بپردازند.

گفتنی است، سالن مطالعه نخبگان فردا ساری واقع در خیابان فرهنگ ۱۵ خرداد چهارراه شهابی روبروی مسجد سالخورده در ۲ طبقه به علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌دهد.

نخستین سالن مطالعه دارای مجوز مازندران در ساری افتتاح شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 13 =