چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمه؛

گرامیداشت و تقدیر از معلمان مروج کتابخوانی برگزار شد

خراسان شمالی

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمه و به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، همایش گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان مروج کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، همایش گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان مروج کتابخوانی با حضور رئیس آموزش و پرورش، دبیر محفل ادبی اشراق شهرستان گرمه و جمعی از معلمان برتر شهرستان در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد. تقدیر از معلمان مروج فرهنگ کتابخوانی یکی از برنامه های محوری این همایش بود.

رسول بابایی، دبیر محفل ادبی اشراق شهرستان گرمه در این برنامه اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی تأثیر بسزایی بر شنیدن، گوش دادن، صحبت کردن، روابط اجتماعی، پرورش فکر و در نهایت کشف استعدادها دارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین نیازهای فرهنگی امروز جامعه است و در این مسیر راهنمایی و تشویق معلمان به عنوان یکی از الگوهای اصلی دانش آموزان می تواند موجب افزایش فرهنگ مطالعه در جامعه شود.

حسین دوست محمدی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمه نیز ضمن اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در خصوص وظایف سنگین معلمان در ترویج فرهنگ مطالعه صحبت کرد.

پایان بخش این برنامه تقدیر از ۵۰ نفر از معلمان برتر در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بود.

گرامیداشت و تقدیر از معلمان مروج کتابخوانی برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 10 =