پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

با همکاری کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم و انتشارات مدرسه؛

کتاب «پیامبر عزیز ما: بچه ها سلام» رونمایی شد

از کتاب «پیامبر عزیزما: بچه ها سلام»

نشست رونمایی از کتاب «پیامبر عزیز ما: بچه‌ها سلام» با همکاری کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و انتشارات مدرسه و همزمان با دهه کرامت، با حضور محمد مهاجرانی، نویسنده کتاب و جمعی از دانش آموزان مدرسه شهید ابراهیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، همزمان با دهه کرامت، با همکاری کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و انتشارات مدرسه، نشست رونمایی از کتاب «پیامبر عزیز ما: بچه‌ها سلام» با حضور حجت الاسلام محمد مهاجرانی، نویسنده کتاب و جمعی از دانش آموزان مدرسه شهید ابراهیمی در محل کتابخانه عمومی شهدای نوبهار برگزار شد.

محمد مهاجرانی، نویسنده کتاب در این مراسم گفت: در این کتاب به یکی از خصلت های نیک پیامبر یعنی سبقت گرفتن در سلام کردن به کوچک و بزرگ در قالب شعر برای کودکان اشاره شده است.

اجرای عمو روحانی به همراه عروسک خرگوش و خوانش اشعار کتاب توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین در این مراسم از تعدادی از دختران عضو فعال کتابخانه عمومی شهدای نوبهار تقدیر شد.

گفتنی است، این کتاب از مجموعه کتاب های سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی است که در این نشست ضمن رونمایی از آن، کتاب به اعضای کتابخانه معرفی شد.

کتاب «پیامبر عزیز ما: بچه ها سلام» رونمایی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =