چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

با شروع فصل تابستان؛

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

بازار برگزاری کلاسهای آموزشی فرهنگی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گرم شد

بازار برگزاری کلاس های آموزشی-فرهنگی با شروع فصل تابستان در کتابخانه های عمومی شهید غفرانی مه ولات، حاج عبدالهی نوقاب، شهید مطهری و امام جعفرصادق(ع) گناباد، شهید مطهری مشهد و فرهنگ جوین گرم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، بازار برگزاری کلاس های آموزشی-فرهنگی با شروع فصل تابستان در کتابخانه های عمومی شهید غفرانی مه ولات، حاج عبدالهی نوقاب، شهید مطهری و امام جعفرصادق(ع) گناباد، شهید مطهری مشهد و فرهنگ جوین گرم شد.

ثبت نام کلاس های تابستانی در کتابخانه شهید غفرانی مه ولات آغاز شد

ثبت نام کلاس های تابستانی با محوریت آموزش خوشنویسی، نقاشی، سفالگری، آموزش فن بیان و سخنوری، دست ورزی و... در کتابخانه عمومی شهید غفرانی در حال انجام است.

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

برگزاری کلاس های تابستانی ویژه اعضای کودک در کتابخانه حاج عبدالهی نوقاب گناباد

آرزو اسماعیلی اول، مسئول کتابخانه عمومی حاج عبدالهی نوقاب شهرستان گناباد گفت: شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس می تواند فرصتی مناسب برای حضور دانش آموزان در کلاس های آموزشی کتابخانه ای باشد.

وی افزود: هدف  از برگزاری این کلاس‌ها آشنایی و انس با کتابخانه و معرفی خدمات آن، ساماندهی اوقات فراغت اعضا به‌خصوص کودکان و نوجوانان، ارتقا و آموزش مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فراگیری و ترویج ارزش‌های ایرانی -اسلامی در میان اعضا، تکریم ارباب رجوع و برقراری عدالت فرهنگی است.

اسماعیلی از برگزاری کلاس های تابستانی با محوریت دوره های آموزشی هدهد سفید ویژه خردسالان، دوره تدبر در قرآن، نقاشی، عکاسی و بافتنی، خیاطی و ... با همکاری مراکز فرهنگی نوقاب ویژه اعضای کودک خبر داد.

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

کلاس آموزش نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) گناباد برگزار شد

کلاس آموزش نقاشی با مربیگری هدی گرامی با محوریت نقاشی با مداد رنگی، آبرنگ و گواش در حال برگزاری است.

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

برنامه های فرهنگی کتاب محور در کتابخانه شهید مطهری مشهد

محمود کاظم زاده، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان مشهد گفت: نحوه گذران و استفاده دانش آموزان از ایام فراغت تابستانه معمولاً یکی از دغدغه های خانواده ها و والدین است و حضور دانش آموزان در محیط کتابخانه یکی از راهکارهای مطمئن و قابل اتکای خانواده ها در این خصوص است.

محمود کاظم زاده ادامه داد: با توجه به فعالیت های فرهنگی کتابخانه در سال های گذشته و در طول سال، با شروع اوقات فراغت خانواده های زیادی برای حضور دانش آموزان در برنامه ها و گذران اوقات فراغت مبتنی بر برنامه های فرهنگی به کتابخانه مراجعه می کنند. در سال جاری نیز برنامه های فرهنگی و آموزشی مانند دوره های فن بیان، نقاشی، خوشنویسی، آموزش قرآن و آشنایی با سیره اهل بیت(ع)، خوانش کتاب، شعرخوانی و شاهنامه خوانی در کتابخانه تدارک دیده شده است.

مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان مشهد رسالت کتابخانه ها را تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و استفاده بهینه محیط کتابخانه برای نیل به این هدف عنوان کرد.

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

ثبت نام کلاس های تابستانی در کتابخانه فرهنگ جوین آغاز شد

فریده بهرآبادی، مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ شهرستان جوین گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت اعضای کودک و نوجوان ثبت نام کلاس های تابستانی در کتابخانه فرهنگ جوین آغاز شد.

وی با اشاره به کلاس های پیش بینی شده برای ایام فراغت کودکان و نوجوانان، افزود: در فصل تابستان کلاس های آموزشی با محوریت آموزش نقاشی و طراحی در روزهای زوج ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، آموزش خط و خوشنویسی(قلم و خودکار) روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و  آموزش مبانی کامپیوتر روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در دو گروه برگزار خواهد شد.

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

ثبت نام کلاس های تابستانی در کتابخانه شهید مطهری گناباد آغاز شد

اسما قلی زاده، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان گناباد گفت: یکی از دغدغه های بسیاری از والدین و دانش آموزان با اتمام امتحانات و آغاز تعطیلات تابستانه برنامه ریزی برای اوقات فراغت آن ها می باشد. برنامه ریزی صحیح برای تابستان دانش آموزان می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر در نظر گرفتن زمان کافی برای تفریح کودکان و نوجوانان، بحث یادگیری و کلاس های تفریحی آنان نیز مدنظر قرار داده شود.

وی افزود: کلاس های آموزشی با محوریت آموزش نقاشی و طراحی، آموزش خط و خوشنویسی(مداد، قلم نی)، آموزش نقالی و عروسک سازی با مکرومه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود.
 

بازار برگزاری کلاس‌های آموزشی-فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گرم شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 6 =