پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در افتتاحیه همایش مدیران‌کل استان‌ها؛

وظیفه ما به سرانجام رساندن کارها، تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات است

افتتاحیه همایش مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استانها

مهدی رمضانی در افتتاحیه همایش مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با اشاره به شرایط کشور تا تشکیل دولت چهاردهم گفت: وظیفه اصلی ما در روزهای باقی‌مانده از دولت سیزدهم، به سرانجام رساندن کارها، تبیین خدمات دولت شهید جمهور و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همایش دوروزه مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها صبح امروز ۳۱ خرداد با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مدیران ستادی و استانی این نهاد فرهنگی در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران آغاز شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم هر آنچه که دین و وظیفه ماست را ادا کنیم، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر آنچه کار بر زمین مانده است را انجام دهیم و دین خود را به شهید جمهور و کشور ادا کنیم. ما موظف هستیم کار را پیش ببریم و برای موضوع اصلی تببین فعالیت‌های دولت شهید آیت‌الله رئیسی، خصوصاً در حوزه فرهنگ، کار کنیم.

رمضانی همچنین به آغاز زنجیره افتتاح کتابخانه‌ها در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: در همین چند روز اخیر چند دستور از سوی سرپرست محترم ریاست‌جمهوری، جناب آقای مخبر، در حوزه فرهنگ به‌ویژه عرصه کتابخانه‌های عمومی داشتیم؛ دستوراتی که نشان‌دهنده اهتمام دولت سیزدهم و یادگار شهید جمهور است.

وظیفه ما به سرانجام رساندن کارها، تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات است

گفتنی است، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه این نشست تحلیلی از شرایط سیاسی و رسانه‌ای کشور پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ارائه کرد. ارائه موضوعات معاونت‌ها و ادارات‌کل مستقل ستادی و بیان نظرات و مسائل استان‌ها از برنامه‌های این همایش دوروزه است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 10 =