یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت؛

طرح «تابستان در کتابخانه» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

طرح تابستان در کتابخانه

در راستای غنی سازی اوقات فراغت برنامه های متنوع اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در قالب طرح «تابستان در کتابخانه» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، کتابخانه های عمومی استان در طول فصل تابستان ۱۴۰۳، با هدف غنی سازی اوقات فراغت همه اقشار جامعه در گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند میزبان برنامه های متنوع اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی در قالب طرح «تابستان در کتابخانه» خواهند بود.

این طرح که با شعار «اوقات فراغتی به رنگ آگاهی، دانایی و نشاط» در ۱۱۷ کتابخانه عمومی استان آذربایجان شرقی از یک تیرماه تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود برنامه های متنوعی از قبیل نشست های کتاب‌خوان، قصه گویی، مسابقه کتابخوانی، آموزش راه اندازی کسب و کارهای خانگی، محافل ادبی، محافل قرآنی، آموزش مهارت های سبک زندگی، نقاشی، آموزش اوریگامی و کاردستی، دورهمی کتاب محور و... را در برمی گیرد.

شایان ذکر است در طی سال های گذشته اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی ۴ بار به عنوان دستگاه برتر در حوزه غنی سازی اوقات فراغت در استان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

طرح «تابستان در کتابخانه» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 0 =