سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

تابستان امسال را با همراهی کتاب به یادماندنی کنید؛

اجرای سومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه من» در چهارمحال و بختیاری 

طرح «کتابخانه تابستانه من»

کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی میزبان طرح «کتابخانه تابستانه من» هستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، جشنواره «کتابخانه تابستانه من» برای سومین سال پیاپی در کتابخانه‌های عمومی استان  آغاز به کار کرد. این طرح که در دوران تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید، به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت آنان با فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و هنری متنوع، به صورت رایگان کودکان و نوجوانان را به کتابخانه‌ها دعوت می‌کند.

طرح «کتابخانه تابستانه من» که از سال ۱۴۰۱ در کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شده، اکنون برای سومین سال متوالی با استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان، در تمامی کتابخانه‌های استان با برنامه‌های فرهنگی متنوع به اجرا در می‌آید.

در این طرح، کارگاه‌های آموزشی متنوعی از قبیل قصه‌گویی، دست‌سازه‌های کاغذی، جلسات ادبی، کارگاه‌های داستان‌نویسی، آموزش نقالی و شاهنامه‌خوانی، تهیه روزنامه دیواری بر اساس کتاب‌های خوانده شده، نمایش‌های خلاق، جلسات مطالعه کتاب و کارگاه‌های آموزش هنرهای خانگی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌ها، ثبت‌نام و شرکت رایگان در این جشنواره تابستانی به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

گفتنی است، این طرح از ۴ تیر لغایت ۲۴ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =