چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

با محوریت کتاب «گزارش لحظه به لحظه از غدیر»؛

مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت عید سعید غدیر در سمنان برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت عید سعید غدیر

مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «گزارش لحظه به لحظه از غدیر» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «گزارش لحظه به لحظه از غدیر» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

این مسابقه به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سطح استان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از سوم تا دهم تیر ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پرتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی https://www.semnanpl.ir فایل منبع را دریافت و پس از مطالعه، پاسخ سوالات را در قالب یک کد هشت‌رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ پیامک کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

زمان شرکت در آزمون این مسابقه دهم تیرماه خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت به سوالات ۴ گزینه ای در لینک پیوست پاسخ دهند. طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، زمان اعلام نتایج ۱۸ تیرماه مصادف با روز ادبیات کودکان و نوجوانان خواهد بود. اسامی برگزیدگان این مسابقه در پرتال استان اعلام و به برگزیدگان جوایز  نقدی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 4 =