یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی انجام شد؛

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

ویژه برنامه های متنوع فرهنگی با هدف آشنایی کودکان با واقعه غدیرخم در کتابخانه های عمومی شهدای سلطان آباد خوشاب، حاج عبدالهی نوقاب گناباد، حضرت خدیجه(س)، شهدای ابویسان جغتای و دکتر شریعتی سرخس خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی با هدف آشنایی کودکان با واقعه غدیرخم در کتابخانه های عمومی شهدای سلطان آباد خوشاب، حاج عبدالهی نوقاب گناباد، حضرت خدیجه(س)، شهدای ابویسان جغتای و دکتر شریعتی سرخس خراسان رضوی برگزار شد.

برنامه های متنوع فرهنگی‌ در کتابخانه شهدای سلطان آباد خوشاب برگزار شد

با توجه به اهمیت ‌جایگاه ولایت و امامت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره و روش ائمه معصومین (ع) ‌برنامه های ‌متنوع فرهنگی از جمله آذین بندی و فضاسازی کتابخانه، برپایی نمایشگاه کتاب، نشست جمع خوانی، قصه گویی، مسابقه نقاشی و محفل ادبی در کتابخانه شهدای سلطان آباد خوشاب برگزار شد. ‌

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

برگزاری ویژه برنامه غدیر در کتابخانه حاج عبدالهی نوقاب گناباد

ویژه برنامه غدیر با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان با هدف آشنایی بیشتر نسل آینده ساز کشور با مفاهیم و اعیاد دینی و مذهبی برگزار شد. در این جشن برنامه هایی همچون اجرای سرود، آموزش کاردستی، ایستگاه نقاشی، جمعی خوانی کتاب «بچه ای که نمی خواست آدم باشد» اثر زهرا موسوی و مسابقه کتابخوانی برگزار شد.

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه حضرت خدیجه (س) مشهد برگزار شد

با هدف تبیین و نهادینه سازی فرهنگ والای غدیر در بین نوجوانان و جوانان، برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت عید غدیرخم در کتابخانه حضرت خدیجه (س) برگزار شد. از جمله برنامه های اجرا شده می توان به برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی، جمع خوانی از کتاب «حماسه غدیر» نوشته  محمد دشتی، برپایی ایستگاه صلواتی و... اشاره کرد.

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

برگزاری جشن «غدیر» به همت کتابخانه شهدای ابویسان جغتای

زینب ابویسانی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای ابویسان شهرستان جغتای ضمن تبریک عید غدیر و هفته ولایت گفت: واقعه غدیر تنها یک حادثه ای تاریخی نیست بلکه مرکز تحول انسانیت و تفکر است. حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های غدیر نشانه علاقه همه افراد جامعه از بزرگ و کوچک به امام علی(ع) است.
وی با اشاره به برگزاری جشن «غدیر» با حضور جمعی از اعضا و مسئولین شهرستان، افزود: از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در این جشن می توان به اجرای نمایش از کتاب «آش آشتی کنان» اثر کلر ژوبرت، اجرای سرود و شعرخوانی، اجرای نماهنگ غدیریه برگرفته از کتابهای «در خلوت علی(ع)» و «گزارش لحظه به لحظه از غدیر»، مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان اشاره کرد.

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیرخم به همت کتابخانه عمومی دکتر شریعتی شهرستان سرخس برگزار شد

از جمله برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شده می توان به معرفی کتاب های «ماه بلند» نوشته بهزاد دانشگر، «ماه در چاه» نوشته شهرام شفیعی، «حیوانات در قرآن» نوشته سیدرمضان موسوی مقدم  و «او» نوشته محسن چینی فروشان؛ داستان خوانی و قصه گویی، نقاشی و رنگ آمیزی، شعرخوانی، خواندن حدیث ولایت و واقعه گویی غدیر خم در کتابخانه عمومی دکتر شریعتی اشاره کرد.

گرامیداشت واقعه غدیر خم در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =