یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

با هدف گسترش همکاری‌ها در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان

دیدار  با نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن گلستان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نوراله ولی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بر گسترش همکاری ها در حوزه کتاب و جشنواره کتاب خوانی رضوی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان و حجت الاسلام والمسلمین نوراله ولی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان دیدار و گفتگو کردند.

عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در این دیدار گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان مراکز انسان ساز، همواره نقشی بسزا در پیشرفت و رشد جوامع بر عهده داشته اند و امروزه ارائه خدمات کتابخانه ها به مردم، در ارتقای سطح علمی و آگاهی عمومی آن ها مؤثر است.

وی با تأکید بر اینکه کتابخوانی هدفمند و انسان ساز باعث برتری یک جامعه می شود، حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی را بهترین راه دسترسی به کتاب، کتاب خوانی و مطالعه مفید دانست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گفت: جشنواره ای که با ارج نهادن به منزلت کتاب و کتاب خوانی در سایه سار ائمه اطهار(ع) و بزرگان منتسب به این خاندان مطهر برگزار شده، زمینه پویایی فرهنگی جامعه و ترویج کتاب خوانی و آشنایی با سیره و سنت ایشان را فراهم آورده است.

وی همچنین گفت: بنیاد مسکن تلاش خواهد کرد برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره کتابخوانی رضوی و شرکت اقشار مختلف مردم شریف و فرهنگ دوست استان، با کتابخانه های عمومی گلستان همکاری کاملی داشته باشد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد از بخش های مختلف کتابخانه میرفندرسکی بازدید و با کتابداران گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 3 =