سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به میزبانی استان اردبیل؛

اختتامیه نخستین رویداد «مربی شو» برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین رویداد «مربی شو» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نخستین رویداد «مربی شو» ۱۸ مردادماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین اختتامیه نخستین رویداد «مربی شو» ۱۸ مردادماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

در آستانه اختتامیه این رویداد سه کارگاه در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه برای ۴۰ نفر از فراگیران برگزار می‌شود؛ «بازارپردازی» با تدریس مرتضی تسخیری، کارآفرین و تسهیلگر حوزه کارآفرینی از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰؛ «اشتراک تجربه تدریس آنلاین و حضوری و کسب درآمد توسط مدرس فعال در شبکه‌های اجتماعی» با حضور سمیه اکبری از ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۱۵ و کارگاه «اصول تولید محتوا در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌ها» با تدریس شایان فخاری، مدیر آکادمی سواد رسانه‌ای گرالیت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ سرفصل‌های این کارگاه‌ها خواهد بود.

گفتنی است، برگزاری رویداد «مربی شو» بهمن ماه ۱۴۰۲ در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی و با هدف مهارت‌افزایی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور، شبکه‌سازی بین کتابداران، اعضا و مربیان به منظور مولدسازی و فعالیت اجتماعی و اقتصادی، آغاز شد. در این رویداد کلیدهای طلایی فنون تدریس، کسب‌وکار، جذب مخاطب و چگونگی کسب درآمد از مهارت با برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی آموزش داده شد و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره‌ها، به طراحی طرح درسی مختصر و تهیه ویدئو از تدریس کارگاهی خود پرداختند. با تشکیل تیم داوران و مصاحبه با شرکت‌کنندگان، بررسی نهایی صورت گرفت و نفرات برتر معرفی شدند. شرکت‌کنندگان مورد تأیید، به عنوان مربی در پلتفرم هانیل انتخاب می‌شوند و گام نهایی این رویداد، جشن امضای قرارداد تدریس و ایجاد حساب کاربری ویژه مربیان در هانیل خواهد بود.

اختتامیه نخستین رویداد «مربی شو» برگزار می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 12 =