جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

با حضور قصه‌گوی برتر کشوری برگزار شد؛

عصر قصه و داستان در کتابخانه ملاصدرای جزیره هرمز

عصر قصه و داستان در کتابخانه ملاصدرای جزیره هرمز

عصر قصه و داستان با حضور یاسمن عباسی، قصه گوی مطرح کشوری در کتابخانه عمومی ملاصدرای جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، رازیه زرنگاری، مسئول کتابخانه عمومی ملاصدرای هرمز، از برگزاری عصر قصه گویی با حضور یاسمن عباسی، مروج کتاب و قصه گوی برتر در این کتابخانه خبر داد.

رازیه زرنگاری گفت: یاسمن عباسی، مروج کتاب و قصه گوی برتر کشوری با حضور در کتابخانه عمومی ملاصدرا جزیره هرمز برای کودکان و نوجوانان مشتاق عضو کتابخانه قصه گویی و در مورد اهمیت قصه ها برای بچه ها مطالبی بیان کرد.

 یاسمن عباسی در ابتدا به  قصه گویی از کتاب «غاغا غولی غول غاغولی» نوشته طاهره ایبد پرداخت که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

عصر قصه و داستان در کتابخانه ملاصدرای جزیره هرمز

وی در اهمیت کتابخوانی، گفت: مطالعه زیاد و خواندن کتاب های مورد علاقه باعث تقویت مهارت قصه گویی و همچنین آشنایی بیشتر با آثار نویسندگان ایران و جهان می شود.

شایان ذکر است، یاسمن عباسی مؤسس باشگاه کتابخوانی «کُلودَنگِ کتاب» در شهرستان میناب است و اصالتاً اهل و ساکن این شهرستان است؛ با این حال قلمرو قصه گویی او به وسعت کشور ایران است و بیش از دوازده سال است که در مناطق مختلف استان هرمزگان و سایر مناطق کشورمان برای کودکان و نوجوانان قصه گویی می کند. وی صاحب چندین رتبه برتر کشوری در جشنواره های مختلف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

عصر قصه و داستان در کتابخانه ملاصدرای جزیره هرمز

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 10 =