شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

با برگزاری آیین اختتامیه؛

نخستین رویداد «مربی شو» برگزیدگان خود را شناخت

نخستین رویداد «مربی شو» برگزیدگان خود را شناخت

نخستین رویداد «مربی شو» با معرفی هفت برگزیده در هفت حوزه تخصصی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نخستین رویداد «مربی شو» پنج‌شنبه ۱۸ مرداد با معرفی هفت برگزیده در هفت حوزه تخصصی با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل و محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.

این رویداد در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی و با هدف مهارت‌افزایی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور، شبکه‌سازی بین کتابداران، اعضا و مربیان به منظور مولدسازی و فعالیت اجتماعی و اقتصادی، برگزار شد. شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره‌ها، با طراحی طرح درس، ویدئویی از تدریس کارگاهی خود تهیه کردند. آثار شرکت‌کنندگان بر اساس معیارهای تسلط بر موضوع؛ فن بیان و ارتباط مؤثر با مخاطب؛ کیفیت تدوین و تصویربرداری و هنر تولید یک دوره آموزشی (شامل تهیه روکش حرفه‌ای، توضیحات کامل برای دوره آموزشی، انتخاب نام مناسب برای دوره و ایجاد قلاب محتوایی) توسط تیم داوری بررسی شد و در نهایت ۷ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

رتبه اول محمد عالمی در حوزه تخصصی عکاسی از استان مازندران با جایزه ۵۰ میلیون ریالی، رتبه دوم سمیه اکبری در حوزه تخصصی هنری از استان تهران با جایزه ۴۰ میلیون ریالی، رتبه سوم محسن ملک‌زاده کتابدار استان آذربایجان شرقی در حوزه تخصصی گویندگی با جایزه ۳۰ میلیون ریالی، رتبه سوم به صورت مشترک لیلا خادمیان کتابدار استان فارس در حوزه تخصصی هنری، میثم زمانی در حوزه تخصصی تفکر خلاق از استان قم، سینا نوروزیان قهفرخی در حوزه تخصصی خوشنویسی با خودکار از چهارمحال و بختیاری و کیمیا اندیشمند استان خوزستان در حوزه تخصصی قصه‌گویی با جایزه ۲۰ میلیون ریالی، به عنوان برگزیده نخستین رویداد «مربی شو» معرفی و تقدیر شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 10 =