سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم؛

۱۱ کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم رونمایی شد

۱۱ کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم رونمایی شد

مراسم رونمایی از ۱۱ کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، رئیس جهاددانشگاهی قم و جمعی از نویسندگان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، مراسم رونمایی از ۱۱‌ عنوان کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم، ۲۰ مردادماه با حضور مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم؛ حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی قم؛ علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و جمعی از نویسندگان استانی در جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.

حیاتی، رئیس جهاد دانشگاهی قم در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری‌ و تعامل اداره کل کتابخانه های عمومی استان با جهاد دانشگاهی قم ابراز امیدواری کرد گسترش کمی و کیفی  این فعالیت های مشترک سبب توسعه و اعتلای فرهنگ کتابخوانی در سطح استان شود.

۱۱ کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم رونمایی شد

در ادامه این مراسم مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم اظهار داشت: سند ملی خواندن یک ضرورت علمی است و کلیه مراکز دانشگاهی و سازمان‌های دولتی باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: یک شبکه وسیع فرهنگی بعد از آموزش و پرورش در کشور شکل گرفته که شامل  ۳۸۰۰ کتابخانه در سطح کشور است که  به صورت شبکه ای در حال فعالیت هستند و این کتابخانه ها به صورت سیار در بخش های عشایری نیز به ارائه خدمات می پردازند.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: با توجه به اعتبار دانشگاهی که جهاد دانشگاهی دارد، اقبال خوبی نسبت به نشر کتاب از انتشارات جهاددانشگاهی است و سعی شده در خصوص علمی بودن و بررسی محتوی کتاب ها، سخت گیرانه تر عمل شود.

وی افزود: کتبی که به صورت ترجمه توسط جهاد دانشگاهی چاپ می شود توسط یک عضو هیئت علمی و کتاب هایی که به صورت تألیفی یا گردآوری است، توسط دو عضو هیئت علمی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بعد از آن مجدد بررسی توسط جهاد دانشگاهی استان قم صورت می پذیرد.

در پایان این مراسم از کتاب های مقدمه ­ای بر جراحی (برای دانشجویان) ترجمه مهرسا بصیری مقدم، آذین عرب خزاعی، راهله برادران، آذر عرب خزاعی، فاطمه وافی ثانی و فاطمه پولادخا؛ تکنولوژی جراحی چشم و اصول مراقبتی قبل، حین و بعد از عمل نوشته مهرسا بصیری مقدم، راهله برادران، آذر عرب خزائی، الهه رنجبر؛ پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی به ۵۰ پرسش پرتکرار) تألیف اباذر کافی موسوی؛ تسهیلگری و توسعه محلی با رویکرد توانمندسازی اجتماعی، تألیف علی حسینی، معین دادخواه و ابوالفضل معرفی؛ تئوری های رهبری (فلسفه، مدل، سبک) نوشته قادر وظیفه دمیرچی، نسرین خدابخشی و صدیقه طوطیان؛ حجاب چیستی و چرایی نوشته دکتر عسگر یزدی و دکتر سیدعلی محمد موسوی؛ آناتومی سطحی تألیف مهدی جلالی، راهله برادران، نسیبه قندی و فاطمه رحیمی عنبرکه؛ مبانی آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی ترجمه محمد اقدام قزلقیه و دکتر محمد حیدری؛ مبانی روش تحقیق در مدیریت اسلامی تألیف دکتر محسن عامری و حسین مهدی رکن آبادی؛ نقش والدین در تربیت عاطفی، روانی و معنوی فرزند تألیف اباذر کافبی موسوی و محمدحسین ناظمی اشنی و کارآفرینی برای تمام رشته ها نوشته نسرین خدابخشی هفشجانی و  صدیقه طوطیان رونمایی شد.

۱۱ کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم رونمایی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =