دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

به ریاست فرماندار میان جلگه؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه به ریاست حسین عبدی، فرماندار شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسین عبدی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه ضمن اظهار امیدواری در خصوص افتتاح کتابخانه عمومی شهر عشق‌آباد تا هفته دولت، گفت: پیشنهاد بنده برای انتخاب نام کتابخانه «محمدتقی ادیب نیشابوری» و یا «ادیب ثانی» است؛ چراکه او یکی از شخصیت‌های بزرگ ادبی و عرفانی این خطه از ایران است.

عبدی همچنین حضور یک کتابدار بومی در این کتابخانه را عاملی موثر در پویایی این مرکز فرهنگی دانست.

در ادامه محمدرضا مقدم پاشا، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه به ارائه گزارشی از وضعیت ساخت کتابخانه عمومی شهر عشق‌آباد پرداخت و گفت: شهر عشق‌آباد به مدت  ۱۳ سال از خدمات کتابخانه مشارکتی بهره‌مند بوده است. خوشبختانه در طول چند سال اخیر در زمین اهدایی شهرداری، با حمایت مالی اولیه خیرین مراحل ساخت کتابخانه عمومی این شهر آغاز و مراحل تکمیل آن از محل تملک دارایی‌های استان تامین شده و در آستانه افتتاح است.

وی از محمدرضا فرزین، شهردار میان جلگه در راستای همکاری در نصب انعشابات کتابخانه تقدیر کرد.

همچنین سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میان جلگه در خصوص نامگذاری کتابخانه بر انتخاب نام شخصیت‌های فرهنگی و ادبی تاکید کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =