پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان مطرح شد؛

اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای ترویج کتابخوانی در روستاها

انجمن ریگان

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان با حضور روح‌الله روان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس‌زاده، امام جمعه؛ ولی‌الله موسی‌زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در دفتر فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس‌زاده، امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه مطالعه و کتابخوانی یکی از شاخص‌های مهم پیشرفت هر شهرستان است، اظهار داشت: مطالعه در ادارات و بازار باید نهادینه شود تا سرانه مطالعه شهرستان بهبود یابد.

روح‌الله روان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با اشاره به اهمیت جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، پیگیری و اجرای مصوبات جلسات انجمن کتابخانه‌ها و همکاری ادارات و ارگان‌ها با کتابخانه‌های عمومی را ضروری دانست.

وی در ادامه پیشنهاد داد یک دستگاه اتوبوس در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد تا در قالب گروه جهادی سفیرانان دانایی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در روستاها برنامه اجرا شود.

ولی‌الله موسی زاده،‌ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارائه داد.

در پایان اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای ترویج کتابخوانی در روستاها

اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای ترویج کتابخوانی در روستاها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 5 =