دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

طی پیامی انجام شد؛

دعوت فرماندار ویژه سیرجان از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

فرماندار سیرجان

فرماندار ویژه سیرجان طی پیامی عموم مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و گفت: تکرار این رویداد فرهنگی، همواره افراد جامعه را به سمت مطالعه کتب مذهبی و سیره ائمه اطهارع) سوق می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، علی یعقوبی پور، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی سیرجان، در پیامی از عموم مردم شهرستان برای شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

در راستای تبیین بیانات معصومین علیهم‌السلام و برکت حضور حضرت ثامن الائمه(ع) در کشور عزیزمان ایران، سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان مهم‌ترین رویداد کتابخوانی کشور با رویکردی استوار و مرکزیت و ثقل زندگی امام هشتم حضرت رضا(ع) و حضرت محمد(ص) در حال برگزاری است تا انسان‌ها از سیره آنها بیاموزند و مکارم الاخلاق را در زندگی خود به کار گیرند.

تکرار این رویداد مهم فرهنگی، همواره افراد جامعه را به سمت مطالعه کتب مذهبی، که سیره ائمه اطهار(ع) در آن تشریح شده، سوق می‌دهد. بی تردید حضور و همراهی تمام ادارات، دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های صنعتی و معدنی و مجموعه‌های مردم‌نهاد به ویژه خانواده‌ها جهت مشارکت در این جشنواره، به عنوان امری خیر و با برکت موجب موفقیت و پیشبرد اهداف معنوی به ویژه اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

اینجانب ضمن تقدیر از کتابداران شهرستان سیرجان جهت برگزاری این جشنواره، از آحاد مردم کتابخوان و مومن سیرجان به ویژه جوانان و نوجوانان برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت می‌کنم و امیدوارم که فرهنگ منور رضوی در زندگیشان جاری و ساری شود.

علی یعقوبی پور

فرماندار ویژه و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیرجان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 5 =