سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان عنوان کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی پیامبر اسلام در جامعه

دیدار با معاون فرودگاه های گلستان

در راستای همکاری های مشترک در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، عبدالحی میرزاعلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان در دیدار با عبدالخلیل صادقی، معاون فرودگاه های گلستان بر لزوم ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام در جامعه اسلامی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، در راستای همکاری های مشترک در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، عبدالحی میرزاعلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با عبدالخلیل صادقی، معاون فرودگاه های گلستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عموی گلستان در این دیدار ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی خانواده ها با سبک زندگی امام رضا(ع) را مهم ترین هدف کتابخانه های عمومی از برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: در این دوره در بخش ویژه چند کتاب در خصوص پیامبر بزرگ اسلام معرفی شده است. امیدواریم در ادامه همکاری های مشترک با فرودگاه های گلستان روند مثبتی در افزایش شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی را شاهد باشیم.

عبدالخلیل صادقی، معاون فرودگاه های استان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی فرودگاه های استان برای همکاری های مشترک در جلب مشارکت مردم در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: زندگی پیامبر بزرگ اسلام سراسر درس بود و باید سیره رضوی و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام برای مردم تبیین شود.  

لازم به ذکر است، مهلت شرکت در سیزدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ است.

لزوم ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی پیامبر اسلام در جامعه

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 5 =