پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

معاون فرمانداری پارسیان در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان؛

نگاه ویژه به مسائل فرهنگی سدی در مقابل آسیب‌های اجتماعی است

جلسه انجمن کتابخانه های پارسیان
جلسه انجمن کتابخانه های پارسیان

معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری پارسیان در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان گفت: اهمیت دادن به مسائل فرهنگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان پارسیان با حضور کاظم رحیمی، معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری شهرستان؛ غلام رضا قائدی، رئیس دفتر امام جمعه و جمعی از اعضای انجمن در فرمانداری پارسیان برگزار شد.

غلام رضا قائدی، رئیس دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: اسلام پرچم دار کتاب و کتابخوانی است و وظیفه ما به عنوان متولیان امر این است که ابتدا خلأهای جامعه را ببینیم و بعد متناسب با آن ها به معرفی کتاب و فعالیت فرهنگی بپردازیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت ویژه معرفی سیره معصومین سلام الله علیهم بیان کرد: قرار گرفتن زندگی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به عنوان بخش ویژه در جشنواره کتابخوانی رضوی، نقطه قوت و برکات زیادی دارد؛ چراکه  شناخت پیامبر مشعل و چراغی برای شناخت اهل بیت سلام الله علیهم است.

در ادامه جلسه معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری پارسیان اظهار داشت: فعالیت در حوزه فرهنگ کاری ایجابی است که نتیجه بخشی آن زمانبر است.

وی  در ادامه ضمن مهم دانستن جشنواره کتابخوانی رضوی در اشاعه و گسترش سیره معصومین سلام الله علیهم بیان کرد: با توجه به گسترش بخش های مختلف جشنواره لازم است تمامی نهادهای فرهنگی و ادارات در بخش های خاص جشنواره به عنوان سفیران و خادمیاران خدمت ورود کنند.

 کاظم رحیمی توجه و نگاه خاص در کشور، استان و شهرستان به مسائل فرهنگی را موجب برون رفت و سدی در مقابل بسیاری از آسیب ها و فرهنگ سازی در تمامی زمینه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی دانست.

در پایان جلسه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارسیان ضمن ارائه گزارش عملکرد دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان پارسیان، همفکری اعضای انجمن در خصوص برگزاری هر چه بهتر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان پارسیان را دارای حائز اهمیت دانست.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 3 =