شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

فرماندار بشاگرد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان؛

عادت مطالعه باید در دل‌ها و اندیشه‌ها همگانی شود

جلسه انجمن کتابخانه های بشاگرد
جلسه انجمن کتابخانه های بشاگرد

فرماندار بشاگرد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: باید عادت مطالعه در دل ها و اندیشه ها همگانی شود و شور و شوق به کتابخوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بشاگرد با حضور یعقوب دادعلی زاده، فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای انجمن در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

یعقوب دادعلی زاده، فرماندار شهرستان بشاگرد ضمن تبریک فرارسیدن آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی باید عادت مطالعه در دل ها و اندیشه ها همگانی شود و شور و شوق به کتابخوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

وی اذعان داشت: شهرستان بشاگرد با چهار کتابخانه عمومی نهادی در روستاها، برنامه های متنوع و فعالیت های کتابخوانی ویژه ای برگزار می کند؛ نه تنها در کتابخانه ها بلکه در سایر ادارات و سازمان ها نیز فعالیت های کتابخوانی وجود دارد. همچنین مردم بشاگرد از دیرباز به امر مطالعه و کتابخوانی اهمیت می دادند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بشاگرد بیان کرد: یکی از بزرگ ترین ویژگی های شهرستان بشاگرد، داشتن دانش آموزانی نخبه و با استعداد در زمینه کتاب و کتابخوانی است که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان توانسته اند در روند برگزاری جشنواره رضوی موفقیت های خوبی به دست آورند.

دادعلی زاده در ادامه ضمن اشاره به تأثیر جشنواره کتابخوانی رضوی در اشاعه و گسترش سیره معصومین سلام الله علیهم، افزود: با توجه به گسترش بخش های مختلف جشنواره می طلبد تمامی نهادهای فرهنگی و ادارات در بخش های خاص جشنواره به عنوان سفیران و خادمیاران خدمت ورود کنند تا شاهد مشارکت حداکثری در این جشنواره باشیم.

در پایان جلسه، علی اعتمادی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشاگرد ضمن ارائه گزارش عملکرد دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان، همفکری اعضای انجمن در خصوص برگزاری هر چه بهتر و پربارتر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان را خواستار شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 9 =