دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

با حضور اعضای حقیقی و حقوقی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی قوچان برگزار شد

جلسه  تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی  قوچان

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان خراسان رضوی، سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان در سال جاری با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدا عباس خزائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قوچان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: خداوند حق تعالی با آفرینش پیامبر(ص) مهر و اخلاق را پایه وحدت قرار داد و انس و الفت را در میان بندگانش پایه‌گذاری کرد. پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) برترین الگو برای همه مسلمین است.

وی با اشاره به بازگشایی مدراس و شروع سال تحصیلی، اظهار کرد: این بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان قشر دانش آموز است. انتظار می رود کتابخانه های عمومی با همکاری اداره آموزش پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی کتاب محور اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه حمیدرضا حیدری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با اشاره به آغاز سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: این دوره از جشنواره با بخش ویژه حضرت محمد(ص) طبق روال گذشته به کار خود ادامه می دهد.

وی بازگشایی مدراس را یک فرصت مغتنم و مناسب برای حضور حداکثری قشر کودک و نوجوان در این جشنواره دانست.

گفتنی است، از مصوبات این جلسه تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی در شبکه شاد و همکاری کتابخانه سیار پیک دانایی ۱۰ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح مدارس و روستاها بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 5 =