چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

معاون فرماندار بندرخمیر در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مطرح کرد؛

کتاب صوتی نقش مهمی در بالا بردن فرهنگ کتابخوانی دارد

جلسه انجمن کتابخانه های بندر خمیر

معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری بندر خمیر در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، کتاب های صوتی را در بالا بردن فرهنگ کتابخوانی اثرگذار دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خمیر با حضور بهنام کریمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و جمعی از اعضای انجمن در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی-امنیتی فرماندار با اشاره به اهمیت نقش تکنولوژی و فناوری های نوین در زمینه فرهنگ و مطالعه، اظهار داشت: با استفاده از این تکنولوژی ها به ویژه در زمینه کتابخانه های مجازی می توان نسل جدید را با شیوه های جدید مطالعه آشنا کرد.

وی استفاده از ظرفیت کتاب های صوتی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: کتاب های صوتی نقش مهمی در بالابردن فرهنگ کتابخوانی دارند و امکان استفاده از آن ها باید در دسترس تمامی اقشار جامعه باشد.

در ادامه صادق دهقان، رئیس اداره کتابخانه های بندر خمیرضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت، از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر بندر خمیر به دلیل طراحی و نصب المان کتاب تقدیر کرد.

وی برگزاری سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را یکی از برنامه های مهم و ارزشمند در زمینه آشنایی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با سیره پیامبر اسلام(ص) و امام رضا(ع) دانست و خواستار مشارکت حداکثری همه دستگاه های فرهنگی در برگزاری این مسابقه بزرگ شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 3 =